Resultaten enquête tevredenheid bekend
In september hielden we voor de vierde keer sinds 2021 een enquête onder bewoners, bedrijven en andere belanghebbenden. Het doel is steeds om de tevredenheid te meten. Zodat we ons werk nog beter kunnen doen. We stelden bijvoorbeeld vragen over de hoe mensen zijn geinformeerd , welke hinder ze hebben ervaren, hoe ze nieuwe dijk waarderen en het gevoel van waterveiligheid. We informeren u graag over de meest opvallende uitkomsten.
Zo kwam naar voren dat de meeste mensen op de hoogte blijven van ons project via de nieuwsbrieven. Maar dat ook de gele verkeersborden, de bouwhekdoeken, de BouwApp en de lokale media op dit punt hoog scoren. De meeste deelnemers aan de enquête gaven aan dat de ervaren hinder meeviel. De lange tijd dat de dijk niet toegankelijk werdals de grootste hinder ervaren. De waardering voor de nieuwe dijk en het veiligheidsgevoel scoorde hoog.
De enquête was beschikbaar via de vorige nieuwsbrief, de BouwApp en tijdens de opening van het Rondje Zwolle op 4 oktober en werd door 36 mensen ingevuld.
