De afdeling Informatievoorziening zoekt wegens interne doorstroming een enthousiaste medewerker voor de functie van Medewerker ICT servicedesk!
 

Locatie dienstverband: Zwolle
Maximum aantal uur per week: 36 uur

Direct solliciteren

Functieomschrijving

Voor een Medewerker ICT servicedesk zullen de werkzaamheden op hoofdlijnen bestaan uit:

  • aannemen en registreren van ICT vragen, klachten en verstoringen, telefonisch of schriftelijk;
  • beantwoorden van vragen en het oplossen van de verstoringen voor zover deze een eerstelijns karakter dragen;
  • uitgeven en innemen van ICT apparatuur;
  • bewaken van de oplossing van verstoringen (incident coördinatie);
  • onderhouden van mondelingen en schriftelijke contacten met gebruikers;
  • autoriseren van wachtwoorden, tokens, share toegang en applicatie toegang;
  • verbeteren werkprocessen en dienstverlening ICT servicedesk;
  • documenteren oplossingen van verstoringen;
  • bijhouden voortgang probleemoplossing in ticketsysteem;
  • ondersteunen in gebruik van Office 365;
  • ondersteunen bij gebruik AVI apparatuur in vergaderzalen;
  • ondersteunen bij implementatie van nieuwe applicaties.
  • Bezoeken van WDODelta locaties om medewerkers in de eigen omgeving te ondersteunen

 

Wat wij vragen

  • Je beschikt over een afgeronde MBO-4+ opleiding ICT. (Knock-Out)
  • Je bent ITIL gecertificeerd.
  • Je hebt een MCSA certificering of gelijkwaardig.
  • Je hebt goede inhoudelijke kennis van MS Office pakketten.
  • Je hebt enkele jaren ervaring op een ICT servicedesk van een tenminste middelgrote organisatie.
  • Je hebt een goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid in de Nederlandse taal.
  • Je hebt goede contactuele eigenschappen en een proactief klantgerichte en flexibele instelling.
  • Je hebt een oplossingsgerichte handswijze waarin altijd een oplossing geboden wordt.
  • Je kunt goed zelfstandig werken maar zeker ook in teamverband.
  • Je bent betrouwbaar, integer, creatief en positief ingesteld.  
  • Je hebt gevoel voor humor



 

Wat wij bieden

  • Een functie binnen een gedreven en vakkundig team;
  • Afhankelijk van opleiding en ervaring bedraagt het salaris minimaal € 2.472,- en maximaal€ 3.215,- (functieschaal 7) bruto per maand op basis van 36 uur;
  • Naast je salaris krijg je een Individueel keuzebudget (IKB) van ± 21% van je brutosalaris, hierin is je vakantiegeld en eindejaar toeslag opgenomen. Je bepaalt zelf wanneer je welk deel ervan laat uit betalen of je kunt er extra verlofdagen van kopen;
  • We bieden je in eerste instantie een dienstverband voor de periode van een jaar met daarna de mogelijkheid op een contract voor onbepaalde tijd;
  • Je krijgt een reiskostenvergoeding voor woon-werk van € 0,19,- per kilometer (indien van toepassing);
  • We werken momenteel veel thuis hiervoor ontvang je een thuiswerkvergoeding van € 3,- per dag;
  • Bij ons waterschap zijn we gewend plaats en tijd onafhankelijk te werken. Om dat goed te kunnen doen liggen een laptop en telefoon voor je klaar;
  • Werken bij ons betekent vooruitdenken. Dat geldt ook voor jouw ontwikkeling. Talent, kwaliteit en ambitie maar ook een goede balans tussen werken en leven staan bij ons centraal. Hiervoor is een persoonlijk basis budget (PBB) beschikbaar van € 6000,- per 5 jaar;
  • De pensioenvoorzieningen zijn verzekerd bij het ABP.
  • Je hebt de mogelijkheid om deel te nemen aan onze collectieve ziektekostenverzekering;

 

Bedrijfsinformatie

De afdeling Informatievoorziening is richtinggevend op het gebied van informatievoorziening, fungeert als waterschap brede informatiedienst en levert de benodigde ICT. De afdeling heeft een proactieve instelling om tijdig te kunnen inspelen op ontwikkeling en technologieën op het tempo van verandering. De afdeling Informatievoorziening zoekt wegens interne doorstroming een enthousiaste medewerker voor de functie van medewerker ICT servicedesk voor 36 uur per week, locatie Hoofdkantoor Zwolle. 

Solliciteren

Als deze baan is wat je zoekt, mail dan vóór 6 december 2021 je sollicitatiebrief met CV aan Hella Mulderij (Recruiter) via onderstaande button. Wil je meer weten over de functie? Mail dan naar Mickey Zurhaar, Teamleider Informatievoorziening, via mickeyzurhaar@wdodelta.nl. De sollicitatiegesprekken vinden plaats op maandagmiddag 13 december 2021. 

Wij kiezen voor gelijke kansen voor iedereen. Bij gelijke geschiktheid geven wij de voorkeur aan hen die in ons arbeidsproces ondervertegenwoordigd zijn.

Direct solliciteren