Ben jij op zoek naar een inspirerende baan in de dienstverlening die maatschappelijk relevant is! Ben jij klantgericht, heel flexibel en ben jij proactief? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Locatie dienstverband: Zwolle
Minimum aantal uur per week: 24
Maximum aantal uur per week: 36

Direct solliciteren

Functieomschrijving

Bij de telefonische werkzaamheden ben je verantwoordelijk voor het afhandelen van alle externe klantvragen binnen het waterschap. Bij de receptie ben je het eerste aanspreekpunt voor het ontvangen van bezoekers, uitgifte van o.a. treinkaarten, auto- en fietssleutels en het aannemen van pakketjes. Daarnaast verricht je facilitair ondersteunende werkzaamheden verrichten zoals het beheer van kantoormiddelen, uitgifte van toegangsdruppels en andere.
Als medewerker van de backoffice ben je verantwoordelijk voor een juiste uitvoering van facilitaire taken (werkvoorbereiding) en het maken en halen van serviceafspraken met de eigen organisatie met als doel dat de organisatie wordt voorzien van een optimaal niveau van dienstverlening. Jij weet als geen ander hoe je de juiste voorbereidingen treft om de samenwerking met je collega’s efficiënt en effectief te laten verlopen. Tijdens de uitvoerende werkzaamheden in de backoffice blijf je alert, begeleid je waar nodig en hebt doorlopend aandacht voor procesoptimalisatie. Je volgt ontwikkelingen binnen het vakgebied en vertaalt deze naar verbeteringen binnen de eigen bestaande processen. Verder ben je oproepbaar bij calamiteiten.

Wat wij vragen

Je hebt een afgeronde MBO+ opleiding en bent handig in het werken met diverse ICT-toepassingen waaronder Topdesk en Excel. Je bent heel flexibel (inzetbaar). Je kunt goed en snel schakelen tussen diverse vraagstukken en bent klantgericht in de afhandeling van meldingen van onze interne en externe klanten.
Je zorgt voor een efficiënt en klantgericht telefoonverkeer zodat de bereikbaarheid op norm blijft. Handelt gesprekken correct en adequaat af indien niet kan worden doorverbonden en fungeert als eerstelijns opvang van (telefonische) vragen, klachten en opmerkingen.  
Verder verwachten wij een proactieve houding t.a.v. onze dienstverlening.
 

Wat wij bieden

  • Afhankelijk van opleiding en ervaring bedraagt het salaris minimaal € 2.446,- en maximaal € 3.092,- (functieschaal 6) bruto per maand op basis van 36 uur, met een gedeeltelijke toelage naar schaal 7;
  • Naast je salaris krijg je een individueel keuzebudget (21% van het brutosalaris per maand) waarin de vakantietoeslag en eindejaarsuitkering zijn opgenomen. Je bepaalt zelf wanneer je welk deel ervan laat uit betalen of je kunt er extra verlofdagen van kopen;
  • We bieden je in eerste instantie een dienstverband voor de periode van een jaar met daarna de mogelijkheid op een contract voor onbepaalde tijd;
  • Je krijgt een reiskostenvergoeding voor woon-werk van € 0,19 per kilometer (indien van toepassing);
  • Bij ons waterschap zijn we gewend plaats en tijd onafhankelijk te werken. Om dat goed te kunnen doen liggen een laptop en telefoon voor je klaar;
  • Werken bij ons betekent vooruitdenken. Dat geldt ook voor jouw ontwikkeling. Talent, kwaliteit en ambitie maar ook een goede balans tussen werken en leven staan bij ons centraal. Hiervoor is een persoonlijk budget beschikbaar;
  • De pensioenvoorzieningen zijn verzekerd bij het ABP. Je hebt de mogelijkheid om deel te nemen aan onze collectieve ziektekostenverzekering.

Bedrijfsinformatie

De frontoffice (receptie en telefoon extern) en backoffice vallen onder team Facilitaire Zaken van de afdeling Bestuur & Organisatie. Beiden zijn gericht op een effectieve, efficiënte en klantgerichte dienstverlening, waarbij de externe en interne klant centraal staat.
Medewerkers van de front- en backoffice zijn klantgericht, omgevingssensitief en communicatief sterk. Ze werken op proactieve en flexibele wijze mee aan een optimale inrichting van het dienstverleningsproces.

Ben jij op zoek naar een inspirerende baan in de dienstverlening die maatschappelijk relevant is! Ben jij klantgericht, heel flexibel en ben jij proactief? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wij zijn voor het team facilitaire zaken op zoek naar een enthousiaste en gedreven:

Medewerker Front / back Office
voor 24 - 36 uur per week, standplaats Zwolle
werkuren tussen 07:30 – 17:00 uur 
 

Solliciteren

Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Welmoed Santema, Teamleider Facilitair via mail welmoedsantema@wdodelta.nl 

Voor meer informatie over de procedure kun je contact opnemen met Chantal Willighuis (Recruiter), via e-mail chantalwillighuis@wdodelta.nl  

Ben je enthousiast geworden over deze vacature en het werken bij ons waterschap?
Solliciteer dan vóór 30 augustus 2022 via de link www.wdodelta.nl/vacatures en gebruik het sollicitatieformulier onderaan deze pagina en voeg je sollicitatiebrief met CV toe.

De sollicitatiegesprekken zijn gepland op donderdag 8 september in de middag.


Deze vacature wordt tegelijkertijd intern en extern opengesteld.


Wij kiezen voor gelijke kansen voor iedereen. Bij gelijke geschiktheid geven wij de voorkeur aan hen die in ons arbeidsproces ondervertegenwoordigd zijn.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
 

Het formulier wordt geladen.