Ben je op zoek naar een leuke uitdagende baan, en wordt je enthouasiast van Facilitaire Zaken solliciteer dan op deze functie!

Locatie dienstverband: Zwolle
Minimum aantal uur per week: 32
Maximum aantal uur per week: 36

Direct solliciteren

Functieomschrijving

Als facilitair adviseur ga je aan de slag op de afdeling Bestuur en Organisatie en is het team Facilitaire zaken, cluster Vastgoed en Regio jouw thuisbasis. Dit team bestaat uit ongeveer 25 enthousiaste collega’s die werken binnen de drie clusters. Als adviseur ben je sparringpartner voor je leidinggevende en directe collega’s op het gebied van o.a. toegangs- en sleutelbeheer, Arbo/KAM (op facilitair gebied) en aanverwante onderwerpen. Verder maak (herijk) je hiervoor het beleid en fungeer je als projectleider bij nieuwe vraagstukken. Als contractmanager bepaal jij de juiste strategie voor marktbenadering. Jij zorgt dat het contract wordt opgesteld, aanbesteed en beheerst. Hierbij zie je erop toe dat contracten voldoen aan de geldende kaders, richtlijnen en randvoorwaarden. Je verricht controles en je voert systeem en procestoetsen uit en/of stuurt deze aan. Je hebt daarbij een signalerende en adviserende rol. Risico’s heb je scherp in beeld en je adviseert betrokkenen tijdig over de impact en maatregelen.
Als onderdeel van het cluster Vastgoed en Regie werk je samen met de andere collega’s (middels Scrum) aan het behalen van de opgaves binnen jouw portefeuille. Je kent daarin jouw verantwoordelijkheid maar voelt je mede verantwoordelijk voor de lopende trajecten en bent ook bereid om over je eigen werkveld heen te kijken. Je bouwt en onderhoudt een goed netwerk op en weet wanneer je het in moet zetten op gebied van kennisdeling. Bovendien werk je ook nog in dienst van de natuur en aan een duurzame wereld van morgen. Dat geeft je werk een heel ander perspectief.
 

Wat wij vragen

  • Je hebt aantoonbaar HBO of HBO+ werk- en denkniveau;
  • Je hebt minimaal 3 jaar werkervaring en actuele kennis op het gebied van vastgoed en installatietechniek;
  • Je kunt goed overzicht houden en hebt oog voor procesoptimalisatie;
  • Je hebt een goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid;
  • Je bent gedreven en ontwikkelingsgericht;
  • Je hebt affiniteit met inkopen, opdrachtgeverschap en leveranciersmanagement;
  • Je bent klantgericht, initiatiefrijk en aanpassingsvermogen zijn sterke eigenschappen van je en je bent verder resultaatgericht.

Wat wij bieden

  • Een uitdagende en veelzijdige functie in een leuk team;
  • Afhankelijk van opleiding en ervaring bedraagt het salaris minimaal € 3.431,- en maximaal   € 4.722,-  (functieschaal 10) bruto per maand op basis van 36 uur;
  • Naast je salaris krijg je een Individueel keuzebudget van ca. 21% van je brutosalaris, hierin is je vakantiegeld en eindejaar toeslag opgenomen.
  • Je bepaalt zelf wanneer je welk deel ervan laat uit betalen of je kunt er extra verlofdagen van kopen;
  • Je krijgt een reiskostenvergoeding voor woon-werk van 0,19 ct per kilometer (indien van toepassing);
  • Bij ons waterschap zijn we gewend plaats en tijd onafhankelijk te werken. Om dat goed te kunnen doen liggen een laptop en telefoon voor je klaar;
  • Werken bij ons betekent vooruitdenken. Dat geldt ook voor jouw ontwikkeling. Talent, kwaliteit en ambitie maar ook een goede balans tussen werken en leven staan bij ons centraal. Hiervoor is een persoonlijk budget beschikbaar van  € 6000,- per 5 jaar;De pensioenvoorzieningen zijn verzekerd bij het ABP.
  • Je hebt de mogelijkheid om deel te nemen aan onze collectieve ziektekostenverzekering

Bedrijfsinformatie

Binnen de afdeling Bestuur en Organisatie is het team Facilitair ondergebracht. Dit team bestaat uit drie clusters te weten: Frontoffice (extern gericht), Facilitair Beheer en Vastgoed & Regie. Het cluster Vastgoed & Regie zorgt voor een efficiënt beheer en onderhoud van de vastgoedportefeuille en het facilitair contractmanagement.
Voor het team Facilitair zoeken wij een enthousiaste:
Facilitair Adviseur
Voor 32-36  uur per week, standplaats Zwolle
 

Solliciteren

Voor inhoudelijke informatie over de functie kun je contact opnemen met Welmoed Santema (teamleider Facilitaire zaken) via het e-mailadres welmoedsantema@wdodelta.nl
Ben je geïnteresseerd in deze functie? Vul dan het formulier onderaan de vacature vóór 4 september in en stuur je CV en motivatie mee t.a.v Hella Mulderij (recruiter).


De sollicitatiegesprekken staan gepland op dinsdag 13 september in de ochtend.
 

Het formulier wordt geladen.