Vragenformulier onderzoek klanttevredenheid meldingen

Via dit formulier kunt u aangeven hoe tevreden u bent over het doen van een melding bij het Waterschap Drents Overijsselse Delta.

De vragen gaan over het meldingsformulier, de wijze waarop wij uw melding hebben behandeld en de manier waarop onze medewerker(s) u hebben geholpen.

Kortom, we zijn benieuwd naar uw mening.

Stap 12
Velden gemarkeerd met  * zijn verplicht.
Uw gegevens

1. Hoe tevreden bent u over het formulier waarmee u de melding heeft gedaan?

Waren de vragen duidelijk, was de lijst met vragen overzichtelijk of ontbrak er een vraag?

Ik ben... *

2. Hoe tevreden bent u over de informatie over meldingen op de website?

(Kon u de informatie goed vinden, was de informatie duidelijk en volledig?)

Ik ben... *

3. Hoe tevreden bent u over de toegezonden reactie/acceptatie met voorschriften.

(Is de tekst goed leesbaar en zijn de voorschriften helder en uitvoerbaar?)

Ik ben... *

4. Hoe tevreden bent u over de manier waarop onze medewerker u heeft geholpen?

(Had hij/zij voldoende kennis, was hij/zij duidelijk en beleefd, dacht hij/zij met u mee?)

Ik ben... *

5. Welk rapportcijfer geeft u de volledige dienstverlening van het waterschap?

Ik geef een: *

6. Heeft u verder nog suggesties waarmee wij onze dienstverlening kunnen verbeteren?

Contact?

Wilt u dat wij contact met u opnemen naar aanleiding van uw ervaringen? Vul dan hieronder uw contactgegevens in. Zo niet, klik op de knop 'Ga verder'.

We bedanken u voor de moeite.

Fijne dag.